• Tipologia: Corso Di Laurea Dm.270/04
  • Metodi di insegnamento: Frontale
  • Metodi di valutazione: Scritto E Orale
  • Prerequisiti: No prerequisites
  • Obiettivi: LEARNING OUTCOMES: The course aims to provide students with an A2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) through the acquisition of specific linguistic skills and development of oral and written communication abilities. KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING: Appropriate knowledge of the grammatical and morphosyntactic structures of Polish language presented during the course (level A2); identification of these structures in written texts and oral communication; and comprehension of the global meaning of the message through the recognition of its communicative aims. APPLYING KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING: Comprehension of basic texts; oral production in simple communicative contexts; and the ability to produce elementary written texts showing an appropriate proficiency in the linguistic structures learned during the course. MAKING JUDGEMENTS: The methodological tools used during the course will help students develop good autonomy of critical judgment and thinking, within the limits of their knowledge and skills. COMMUNICATION SKILLS: Ability to describe linguistic aspects presented during the course with clearness and competence. LEARNING SKILLS: Properly use bibliographic sources; make use of methodological tools; and autonomously deepen knowledge of the topics presented during the course.
  • Ricevimento: merc. 16-17 (su appuntamento)

• A.A.: 2019/2020
  • Obbligo di Frequenza: No